پس از گذشت تنها یک سال از دوره ریاست 

نوبانی به دلیل بی احترامی به جامعه کشتی استعفا داد 



مهدی نوبانی از ریاست هیات کشتی استان استعفا داد.
به گزارش صبح ساحل، مهدی نو‌بانی که در خرداد ماه سال ۹۸ به عنوان رئیس هیات کشتی با کسب رای اعتماد اکثریت مجمع فعالیت خود را در این هیات آغاز کرد امروز با انتشار نامه ای که توسط روابط عمومی این هیات در فضای مجازی منتشر شد از ریاست هیات کشتی استان استعفا داد.آنچه که در متن این نامه مشخص است ناهماهنگی بین مدیرکل ورزش و جوانان استان با رئیس هیات کشتی جهت میزبانی مسابقات و دیدار مدیرکل و استاندار استان با ریاست فدراسیون کشتی آن هم بدون حضور یکی از اعضای هیات کشتی از دلایل اصلی این استعفا می باشد. 
متن نامه مهدی نوبانی ریاست هیات کشتی استان که توسط مسوول روابط عمومی این هیات در فضای مجازی منتشر شده است بدین شرح می باشد.
اینجانب مهدی نوبانی رئیس هیات کشتی استان تا کنون با عشق و علاقه و احساسی سرشار برای رشد و اعتلای فرهنگ ورزش کشتی در بین آحاد افراد جامعه و شکوفایی استعدادهای ناب این استان پهناور از هیچ کوششی دریغ نکرده و همیشه با استعانت از خداوند متعال و حمایت و مساعدت های مردان پهلوان منش و بزرگ و والا مقام و به کمک اعضای هیات در معیت سایر پیشکسوتان و مربیان و داوران و ورزشکاران و ورزش دوستان فعال در عرصه کشتی به فعالیت های صادقانه خود با تمام وجود تا کنون ادامه داده و موفق به کسب دستاوردهایی شدیم .جای دارد بدین وسیله مراتب قدردانی خود را بابت زحمات ارزشمند یکایک سروران ارجمند و ورزش دوست و پرتلاش اعلام نموده و از پروردگارمتعال برای همه این عزیزان آرزوی سلامتی و طول عمر می نمایم .
اینجانب علیرغم میل باطنی که تمایل خدمت به ورزشکاران فعال در عرصه کشتی و دوستان خونگرم و با محبت استان در معیت اعضای هیات کشتی که با تلاش بی دریغ و همت والا در جهت رشد و توسعه این ورزش پهلوانی گام بر می دارند را دارم ، اما متاسفانه بنا به دلیل کم لطفی و بی توجهی و عدم حمایت امیاری مدیرکل ورزش و جوانان از هیات کشتی و جامعه کشتی تمایل به استعفا و اندیشه منفک شدن ذهنم را مشغول نموده و سوالاتی در ذهن بنده و سایر اهالی کشتی به وجود آمده که امیدوارم ، امیاری پاسخی برای آن ها داشته باشند که در ذیل به چند سوال می پردازم:
۱_ جناب امیاری چگونه ممکن است زمانی که هیات کشتی درخواست کتبی خود را برای گرفتن امتیاز میزبانی به فدراسیون کشتی ارسال کرده جنابعالی به طور کاملا اتفاقی و بدون حتی کوچکترین احترام و اطلاع و هماهنگی با مسئولان کشتی استان هرمزگان با حضور همتی استاندار و دبیر رئیس فدراسیون کشتی ایران جلسه ای برگزار نموده اید؟ 
۲_ جناب امیاری عزیز آیا حضرتعالی از جزئیات برگزاری مسابقات با خبر بودید؟ 
۳_ آیا شما از کمبود تجهیزات و زیرساخت های کشتی در استان اطلاعاتی دارید؟ 
۴_آیا شما کوچکترین احترامی برای کشتی استان قائل بودید که حتی حاضر نشدید یکی از اعضای هیات را به جلسه دعوت کنید ؟
۵_ شما جلسه ای که با عالی ترین رتبه های سیاسی استان و کشتی برگزار کردید بی اهمیت دانستید؟ یا شاید هیات استان را برای شرکت در جلسه قابل ندانستید؟ 
حال ضمن تشکر از کلیه ورزش دوستان و با توجه به مطالب مطرح شده فوق رسما به دلیل بی احترامی به جامعه کشتی استان استعفای خود را اعلام می دارم.
توفیق و سربلندی همه سروران ارجمند و جامعه پهلوانانه ورزش کشتی را از خداوند منان خواستارم .
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها